.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
لیگ بر‌ترفوتسال ۱۶ تیمی شد

در حالی که از مدت‌ها پیش شنیده می‌شد که باشگاه‌های فوتسال لیگ بر‌تر از کم شدن تعداد تیم‌های لیگ بر‌تر و طبعا کم شدن بازی‌های آن ناراحت هستند، بالاخره در جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال این موضوع مرتفع شد.

به گزارش ایلنا، این جلسه در حالی برگزار شد که ۵عضو اصلی هیات مدیره مشتمل بر عباس ترابیان، می‌رمعصوم سهرابی، سعید نجاریان، غفاری و کریم منصوری در آن حاضر بودند و پیرامون موضوعات مختلف در آن بحث و گفتگو شد.

در این جلسه پس از تصویب شروع لیگ برتر۹۱ از ششمین روز ماه مبارک رمضان، اعضاء حاضر پیرامون ۱۶تیمی شدن لیگ بر‌تر صحبت کردند که با مخالفت ترابیان روبرو شد اما در ‌‌نهایت پنج عضو حاضر با رای گیری این مصوبه را با امضاء رسمی هیات رئیسه به تصویب رساندند و قرار شد تا در لیگ۹۱ دو تیم فوتسال راه ساری و دبیری تبریز به رقابت‌های دسته بر‌تر بازگردند.

در این رای گیری کریم منصوری، سعید نجاریان و میرمعصوم سهرابی رای مثبت دادند، عباس ترابیان رای منفی داد و با رای ممتنع غفاری، ۱۶تیمی شدن لیگ به تصویب رسید.

ترابیان كه به شدت با ۱۶ تیمی شدن لیگ بر‌تر مخالف بود با این رای گیری در ‌‌نهایت مجبور به امضاء این صورتجلسه شد.

وی از اعضاء هیات رئیسه خواسته است این مصوبه را اعلام رسانه‌ای نکنند اما خود روز گذشته برخلاف آن از ۱۶تیمی شدن لیگ انتقاد کرده و مخالفت خود را در گفتگو با رسانه‌ها علنی کرده است.

 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.125 seconds.